واسه عشقم
دیوانگی
درباره وبلاگ


*تو* به افتادن من درخیابان خندیدی ومن همه حواسم به چشمان مردم شهر بود که عاشق خنده ات نشوند...

پيوندها
سایت کلبه رویایی
san niea ba-love
باران موزیک 99 بهترین سایت دانلود موزیک
دیوانگی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوانگی و آدرس diizel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
SooGooLii

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:واسه عشقم, :: 14:18 :: نويسنده : SooGooLii



دستشو گرفتم و آوردم پیش خدا گفتم  من همینو میخوام...گفت بهتراز اینو

واست کنار گذاشتم پامو کوبیدم زمین

گفتم من فقط و فقط همینو میخوام آروم زیر لب گفت آخه قولشو به یکی

دیگه دادم!...


یه وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه و جریان زندگیت رو فقط مرور

کنی و بعدش بگی...به سلامتی خودم که اینقدر تحمل

داشتم..!


مادر مرا ببخش!درد بدنم بهانه بود کسی رهایم کرده که صدای بلند گریه ام

اشکهایت را در آورد باز ببخش!


نه اینکه زانو زده باشم ..نه فقط دلتنگی سنگین است!همین!


دمش گرم .....باران را میگویم به شانه ام زد و گفت خسته شدی؟ امروز

من به جات میبارم

 


 



نظرات شما عزیزان:

ویدا
ساعت13:40---20 تير 1392
سوگلی جون واقعا قشنگ بود خیلی دوس داشتم ممنون از وبلاگ قشنگت

majid
ساعت21:50---19 تير 1392
خوش به حال عشقت.

خاطره
ساعت20:03---19 تير 1392
ازش خیلی خوشم اومد خیلی نفسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: